της Imperial Tobacco Brands Hellas (IBH)
Η ΕΤΑΙΡΙΑ – Imperial Tobacco Brands Hellas (IBH)
Ενδεικτικά, ανάμεσα σε μια σειρά συνεργιών με την IBH, επιλέξαμε να εστιαστούμε στην υλοποίηση ενός έργου με διάρκεια και στρατηγική σημασία, με θέμα: «Sales Force Learning & Development program»
Καθώς για την ΙΒΗ παραμένει υψηλή προτεραιότητα η ενδυνάμωση, η θεωρητική αλλά και πρακτική κατάρτιση των (30-35) επιθεωρητών πωλήσεων της, απευθύνθηκε σε εμάς προκειμένου να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια για:
Αλλαγή του mindset στον τρόπο άσκησης του ρόλου των επιθεωρητών πωλήσεων
Αντίληψη και κατανόηση λειτουργικών πωλησιακών συμπεριφορών που επιτρέπουν στην εταιρία να αναπτυχθεί, ενδυναμώνοντας τους ανθρώπους της και παραμένοντας ανταγωνιστική στο επιχειρησιακό στίβο που δραστηριοποιείται
Μετουσίωση των περιφερειακών διευθυντών σε Sales Coaches
Σχεδιασμός και εφαρμογή μιας πρακτικής μεθόδου παρακολούθησης και ενίσχυσης της απόδοσης και ανάπτυξης των ανθρώπων
«Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας» και «Το ταξίδι αυτογνωσίας και της ενδυνάμωσης των στελεχών για την διασφάλιση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας»
Έπειτα από μια σειρά διαγνωστικών συζητήσεων με στελέχη της εταιρείας, σχεδιάσαμε την εκπαιδευτική δράση με θέμα «Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας».
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε πανελλαδικό επίπεδο, σε πόλεις όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Λαμία, Πάτρα, Ιωάννινα και νησιωτικές περιοχές, μέσω:
Από τις πρώτες ημέρες, κατά το στάδιο σχεδιασμού, τα στελέχη της εταιρείας ένιωσαν ότι ακούσαμε με προσοχή κάθε οπτική και κατανοήσαμε τους προβληματισμούς τους σχετικά με την υλοποίηση ενός έργου με «ευαίσθητη θεματική», που απευθυνόταν σε ένα μεγάλο και ποικιλόμορφο κοινό. Η πρότασή μας ήταν να προσεγγίσουμε το έργο μέσα από μια κοινωνιολογική προσέγγιση – συζήτηση, με στόχο την αποσύνδεση πιθανών αντιστάσεων που θα μπορούσαν να προκύψουν σε συγκεκριμένες ομάδες.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, που διήρκησε οκτώ μήνες, εργαστήκαμε σε θέματα στερεοτύπων, προκαταλήψεων και διακρίσεων, συνδέοντας τις συζητήσεις μας με τις εταιρικές αξίες. Παράλληλα, ενσωματώσαμε το υλικό μας σε διοικητικές πρακτικές όπως οι συσκέψεις, οι προσλήψεις, οι προαγωγές και οι αξιολογήσεις, ενώ δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στις καθημερινές συμπεριφορές απέναντι στους ανθρώπους.
Επιπλέον, μέσα από μια συνοπτική ενημέρωση, αναφερθήκαμε στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, συζητήσαμε για τη διαχείριση των διαφορετικών γενεών και εστιάσαμε στο πώς όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως μοχλός δημιουργίας θετικού κλίματος και ανθρωποκεντρικής κουλτούρας.
Τα θέματα που αναδείχθηκαν υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Αυτό που όμως είχε πραγματική σημασία ήταν ότι δόθηκε σε όλους τους συμμετέχοντες η δυνατότητα να σκεφτούν, να συζητήσουν και να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους, με τη λογική της «ουσίας πάνω από τους τύπους».
Τα εργαστήρια συνδύασαν θεωρητικό και βιωματικό υλικό, περιλαμβάνοντας συμμετοχή σε ρεαλιστικά case studies από την εταιρεία, ενισχύοντας έτσι την πρακτική εφαρμογή των εννοιών.
Πλέον της συμμετοχής στο βιωματικό workshop, οι συμμετέχοντες έλαβαν ένα οδηγό πλοήγησης/δράσης συμπληρωματικά στην γνωστοποίηση του κανονισμού Εργασίας και των επί μέρους εσωτερικών διαδικασιών και πολιτικών της εταιρίας-πελάτη.
Η επιτυχία του έργου καταγράφηκε από την ίδια την εταιρία, μέσα από δείκτες που δείχνουν πραγματικά την ικανοποίηση του κοινού σε συντριπτική πλειοψηφία τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε επίπεδο διαχείρισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας κτλ. Πλέον του 93% του κοινού θα πρότεινε σε άλλους συναδέλφους να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής.
Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο κάτω, η εταιρία-πελάτης μας ανέθεσε στη συνέχεια την ενδυνάμωση κεντρικών ρόλων μέσα από μια σειρά εξατομικευμένων προγραμμάτων executive coaching σχετικά με το:
Πλέον της συμμετοχής στο διαγνωστικό εργαλείο, οι συμμετέχοντες έλαβαν ατομική έκθεση η οποία αποτέλεσε τη βάση για την πλοήγησή τους στο περιεχόμενο, με στόχο τη διαμόρφωση ενός πλάνου δράσης αυτό-βελτίωσης σε τομείς που κρίνονται απαραίτητοι προς ανάπτυξη τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.