Slide 1
Case Study
Sales Force Learning & Development program
της Imperial Tobacco Brands Hellas (IBH)
«Η βαθιά γνώση, η εμπειρία, η τεχνοκρατική προσέγγιση, αλλά ακόμα περισσότερο ο ανθρωποκεντρισμός και η προσαρμογή στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του οργανισμού μας ήταν οι κύριοι παράγοντες επιλογής της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής για το έργο Sales Force Learning & Development Program.»
Βαγγέλης Νάζος
Head of Sales Field Force Greece
Imperial Brands Hellas
Slide 2
Case Study - Retail
«Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας» σε ένα από τους μεγαλύτερους σε απασχολούμενο προσωπικό εργοδότες στην Ελλάδα στον τομέα του retail & «Το ταξίδι αυτογνωσίας και της ενδυνάμωσης των στελεχών για την διασφάλιση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας»
«Η ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική αποτελεί για εμάς έναν πολύτιμο, στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα coaching, εκπαίδευσης & ανάπτυξης των ανθρώπων μας, αλλά και σε πιο απαιτητικά έργα που σχετίζονται με ψυχομετρικά εργαλεία, leadership και αλλαγή κουλτούρας σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού.»
Ελληνικός Όμιλος Λιανεμπορίου
Γενική Διευθύντρια Οργάνωσης και Επικοινωνίας
Sales Force Learning & Development program της Imperial Tobacco Brands Hellas

Η ΕΤΑΙΡΙΑ – Imperial Tobacco Brands Hellas (IBH)

Η Imperial Tobacco Brands Hellas αποτελεί μέλος του Ομίλου Imperial Brands, μιας δυναμικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων με ισχυρή κληρονομιά στον κλάδο του καπνού και παρουσία στην Ελλάδα για πάνω από 40 χρόνια. Η Αθήνα λειτουργεί ως κέντρο των δραστηριοτήτων της εταιρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με ευθύνη συνολικά για 13 αγορές.
Το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας περιλαμβάνει διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καπνιστή, όπως τα τσιγάρα Davidoff, το Golden Virginia τα Rizla, καθώς και Προϊόντα Νέας Γενιάς όπως το Νο.1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο BLU και το σύστημα θέρμανσης καπνού PULZE, με τις ράβδους καπνού iD και τσαγιού iSENZIA.
Η βασική πρόκληση που αντιμετώπιζε ο πελάτης
Ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καλείται συνεχώς να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που προκύπτουν από τη δυναμική μετάβαση σε νέα προϊόντα, ενώ παράλληλα να ανταποκριθεί στις συνέχεις αλλαγές που επιβάλει το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας και συμμόρφωσης. Αυτές οι απαιτήσεις ανεβάζουν τον πήχη της αποτελεσματικής ανταπόκρισης του επιχειρείν στον κλάδο.
Η συνεχώς μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς σε συνδυασμό με τις εξελισσόμενες ανάγκες τόσο των καταναλωτών, όσο και του εμπορίου, κάνουν απαραίτητη την προσαρμογή-ανταπόκριση της ομάδας πωλήσεων της IBH μέσω της ανάπτυξης ή και διαφοροποίησης των απαιτούμενων δεξιοτήτων των μελών της.
Η ΙΒΗ πλέον της εξειδίκευσης της και της αξιοποίησης πρωτοπόρων συστημάτων γύρω από την λειτουργία της ομάδας πωλήσεων, εστιάζει στην συνεχή κατάρτιση σχετικά με το πως αντιμετωπίζονται προ-δραστικά οι συνεχόμενες προκλήσεις, πως ενισχύονται πρακτικά οι δεξιότητες αλλά και ενδυναμώνονται τα αντανακλαστικά των ανθρώπων της.
Η εκπαίδευση των πωλητών μέσα από μια πολύ-επίπεδη και βιωματική διαδικασία αποτέλεσε την ουσιαστική ανάγκη να «σηκωθεί» η σκυτάλη από το έδαφος και να καθιερωθεί μια μαραθώνια διαδρομή όπου καλούνται παλαιότερα στελέχη πωλήσεων να «συνοδοιπορούν» με νεότερα στον αγώνα της πώλησης, εφαρμόζοντας ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας, αντίληψης, ανταπόκρισης και προσαρμογής στα νέα δεδομένα.
Γιατί η IBH επιλέγει ΣΟΛ Συμβουλευτική
Από το 2023, η ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική υποστηρίζει επιτυχημένα τα στελέχη του εμπορικού τμήματος της IBH, παρέχοντας τεχνικές και πρακτικές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και εξυπηρετούν τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας. Μαζί δημιουργήσαμε και εφαρμόζουμε ένα στοχευμένο πλάνο εκπαίδευσης και ενίσχυσης των δεξιοτήτων της ομάδας, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις κάθε ιεραρχικού επιπέδου.
Η διαχρονική συνεργασία της ΙΒΗ σε ζητούμενα υψίστης εμπορικής σημασίας και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων αποτέλεσε βασικό λόγο για την ανάθεση αυτού του στρατηγικού έργου σε ετήσια βάση.
Η πολυετής εμπειρία μας στην αξιοποίηση μεθοδολογιών σε θέματα ενδυνάμωσης – κατάρτισης στελεχών υπό το πρίσμα της εμπορικών προκλήσεων, η τεχνογνωσία μας, καθώς και ο ανθρωποκεντρικός προσανατολισμός μας και η προσαρμογή στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του οργανισμού της ΙΒΗ, συνέβαλαν καθοριστικά στη δρομολόγηση της συνεργασίας με τη ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική, και πιο συγκεκριμένα με τον κ. Αντώνη Πολυχρονίδη, Διευθυντή Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού και την ομάδα του. «Η IBH προσανατολίσθηκε στη συνεργασία με τον επικεφαλής και την εξειδικευμένη ομάδα των Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της ΣΟΛ Συμβουλευτικής, καθώς διαθέτουν εκτενή εμπειρία στην ενσωμάτωση εμπορικής αντίληψης στις διαδικασίες και πρακτικές των τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού».
Πως ανταποκριθήκαμε

Ενδεικτικά, ανάμεσα σε μια σειρά συνεργιών με την IBH, επιλέξαμε να εστιαστούμε στην υλοποίηση ενός έργου με διάρκεια και στρατηγική σημασία, με θέμα: «Sales Force Learning & Development program»

Η υλοποίηση του έργου είχε ως στόχο τη συμβολή μας στην προσπάθεια της IBH να υποστηρίξει τα στελέχη της διεύθυνσης πωλήσεων στη εμβάθυνση της αντίληψης και κατανόησης λειτουργικών πωλησιακών συμπεριφορών και πρακτικών. Η στόχευση ήταν η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας στον επιχειρησιακό στίβο στον οποίο δραστηριοποιείται, μέσω της υλοποίησης ενός δομημένου και στοχευμένου προγράμματος Coaching.
Οι επιμέρους στόχοι του εκπαιδευτικού/αναπτυξιακού προγράμματος συνοψίζονται ως ακολούθως

Καθώς για την ΙΒΗ παραμένει υψηλή προτεραιότητα η ενδυνάμωση, η θεωρητική αλλά και πρακτική κατάρτιση των (30-35) επιθεωρητών πωλήσεων της, απευθύνθηκε σε εμάς προκειμένου να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια για:

Αλλαγή του mindset στον τρόπο άσκησης του ρόλου των επιθεωρητών πωλήσεων

Αντίληψη και κατανόηση λειτουργικών πωλησιακών συμπεριφορών που επιτρέπουν στην εταιρία να αναπτυχθεί, ενδυναμώνοντας τους ανθρώπους της και παραμένοντας ανταγωνιστική στο επιχειρησιακό στίβο που δραστηριοποιείται

Μετουσίωση των περιφερειακών διευθυντών σε Sales Coaches

Σχεδιασμός και εφαρμογή μιας πρακτικής μεθόδου παρακολούθησης και ενίσχυσης της απόδοσης και ανάπτυξης των ανθρώπων

Μεθοδολογία υλοποίησης του έργου

Πανελλαδικά (Αθήνα, Βόρεια και Δυτική Ελλάδα)

Συνταξιδεύσεις με περισσότερα από (30) στελέχη πωλήσεων (sales reps/ambassadors) στο πεδίο / στην αγορά

Τακτική συνεργασία σε μηνιαία βάση με τους περιφερειακούς διευθυντές πωλήσεων και συμμετοχή στις εβδομαδιαίες συναντήσεις (weekly meetings) της διεύθυνσης με τους επιθεωρητές πωλήσεων

Διαγνωστικές συνεντεύξεις με τον Sales Manager και τους (5) Area Sales Managers

Εκπαιδευτικές ημερίδες των Area Sales Managers

Εκπαιδευτικές ημερίδες των Sales Reps

Δημιουργία “Field Visit Developmental Tool”

Δημιουργία «Οδηγού ένταξης & ενημέρωσης επιθεωρητών πωλήσεων» (Sales Induction manual)

Συμμετοχή των στελεχών πωλήσεων σε έγκριτα διαγνωστικά εργαλεία συμπεριφορικών τάσεων και προτιμήσεων με στόχο την ενίσχυση της αυτογνωσίας σε ζητούμενα ηγεσίας, επικοινωνίας, κινήτρων και αξιών

Ενδεικτικά παραδοτέα

Ένα σύστημα αξιολόγησης performance: εφαρμογή και χρήση εργαλείου παρακολούθησης της απόδοσης των επιθεωρητών σε τετραμηνίαια βάση

Ένας οδηγός ένταξης και ενημέρωσης επιθεωρητών πωλήσεων. Ο οδηγός ουσιαστικά συνέδεσε μεταξύ τους τις εσωτερικές διαδικασίες και υποδομές (συστήματα CRM) της IBH, τις πρακτικές που υλοποιούνται στο πεδίο από τους επιθεωρητές πωλήσεων και τις βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης μέσα από την οπτική ματιά της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής.

Τα αποτελέσματα του έργου

Αναβάθμιση των πωλησιακών δεξιοτήτων των επιθεωρητών

Ενίσχυση διοικητικών δεξιοτήτων των περιφερειακών διευθυντών

Ενισχύθηκε το πως βλέπουν την μεγάλη εικόνα αλλά και πως εστιάζουν στην αγορά μικροσκοπικά κατά την επίσκεψη στα σημεία λιανικής

Το Field Visit Developmental Tool αξιοποιήθηκε σαν ευκαιρία για βελτίωση στο πεδίο ως προς τις προτεραιότητες, διαχείριση της πίεσης και των λεπτομερειών

Οι Πελάτες μας, μιλούν

Η καλύτερη ένδειξη της αφοσίωσής μας στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στα λόγια των πολύτιμων πελατών μας.
Η Imperial Tobacco Brands Hellas αποτελεί μέλος του Ομίλου Imperial Brands, μιας δυναμικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων με ισχυρή κληρονομιά στον κλάδο του καπνού και παρουσία .

Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καπνιστή, όπως τα τσιγάρα Davidoff, το Golden Virginia τα Rizla, καθώς και Προϊόντα Νέας Γενιάς όπως το Νο1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο BLU αλλά και το σύστημα θέρμανσης καπνού PULZE με τις ράβδους καπνού iD και τσαγιού iSENZIA. Η εταιρεία τηρεί τη διαχρονική δέσμευσή της στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού και δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπου οι άνθρωποί της αποτελούν την κινητήρια δύναμη της επιτυχίας.

Η συνεχώς μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς σε συνδυασμό με τις εξελισσόμενες ανάγκες τόσο των καταναλωτών, όσο και του εμπορίου, κάνουν απαραίτητη την προσαρμογή-ανταπόκριση της ομάδας πωλήσεων της Imperial Brands Hellas, μέσω της ανάπτυξης ή και διαφοροποίησης των απαιτούμενων δεξιοτήτων των μελών της.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις παραπάνω προκλήσεις, η Imperial Brands Hellas επέλεξε να συνεργαστεί ακόμα μια φορά με τη ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική, και πιο συγκεκριμένα τον κο Αντώνη Πολυχρονίδη, Διευθυντή Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού, και την ομάδα του, και να τους αναθέσει το συγκεκριμένο έργο! Η βαθιά γνώση, η εμπειρία, η τεχνοκρατική προσέγγιση, αλλά ακόμα περισσότερο ο ανθρωποκεντρισμός και η προσαρμογή στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του οργανισμού της Imperial Brands Hellas ήταν οι κύριοι παράγοντες αυτής της επιλογής!

Από το 2023, η ΣΟΛ Crowe υποστηρίζει και εφοδιάζει επιτυχημένα, τα στελέχη του εμπορικού τμήματος της Imperial Brands Hellas, με τεχνικές και πρακτικές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και εξυπηρετούν τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας. Δημιουργήσαμε μαζί και ακολουθούμε ένα στοχευμένο πλάνο εκπαίδευσης και ενίσχυσης των δεξιοτήτων της ομάδας, βασισμένο στις απαιτήσεις κάθε ιεραρχικού επιπέδου.

Σηματοδοτούμε το Αύριο μιας Ισχυρής Επιχείρησης χαράζοντας τον Δρόμο για ένα πιο Υγιές Μέλλον!
Βαγγέλης Νάζος
Head of Sales Field Force Greece Imperial Brands Hellas
«Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας» σε ένα από τους μεγαλύτερους σε απασχολούμενο προσωπικό εργοδότες στην Ελλάδα στον τομέα του retail & «Το ταξίδι αυτογνωσίας και της ενδυνάμωσης των στελεχών για την διασφάλιση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας»
Η βασική πρόκληση που αντιμετώπιζε η εταιρεία-πελάτης
Ως ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο του λιανεμπορίου και ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες σε πανελλαδική κλίμακα, η συγκεκριμένη επιχείρηση καλείται να διαχειριστεί μια πολυπληθή και διασπαρμένη κοινότητα εργαζομένων, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις που απορρέουν τόσο από το μέγεθός της όσο και από τις ιδιαιτερότητες του κλάδου.
Σήμερα, τα τμήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού καλούνται να αντιμετωπίσουν σημαντικές προκλήσεις. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν η διασφάλιση αποτελεσματικών δίαυλων επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης, καθώς και η διατήρηση της θετικής εταιρικής εικόνας. Παράλληλα, είναι αναγκαία η ενίσχυση της διακράτησης και της εμπιστοσύνης του προσωπικού, η προσαρμογή σε νέα κοινωνικό-δημογραφικά δεδομένα και η βαθιά κατανόηση διαφορετικών μοντέλων επικοινωνίας. Όλα αυτά απαιτούν συνεχή προετοιμασία και ευελιξία, προκειμένου τα τμήματα HR να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις και τα νέα δεδομένα.
Η εταιρεία, και ειδικότερα η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, επιδιώκοντας να διατηρήσει την πρωτοπορία και την προδραστικότητα σε θέματα ενδυνάμωσης και εκπαίδευσης των στελεχών της, επένδυσε στην ανάπτυξη εξωτερικών συνεργασιών με την ομάδα HR Advisory Services της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής, μέλους του διεθνούς δικτύου Crowe Global. Στόχος αυτών των συνεργασιών είναι η παροχή εξειδικευμένης γνώσης γύρω από σύγχρονες και βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, αξιοποιώντας τοπική και διεθνή εμπειρία, μεθοδολογίες και βιβλιογραφία.
Γιατί η εταιρεία επέλεξε τη ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική
Αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, η εταιρεία επέλεξε να συνεργαστεί με την εξειδικευμένη στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού ομάδα της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής. Η μακροχρόνια συνεργασία τόσο με την ίδια την εταιρεία όσο και με τον επικεφαλής των υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού και την εξειδικευμένη ομάδα του, βασίζεται στη βαθιά εμπειρία τους πάνω σε πολύπλευρα και απαιτητικά ζητήματα ανθρώπινου δυναμικού, στις υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την τεχνική και τη στρατηγική γνώση, καθώς και στην άμεση ανταπόκριση.
Η εμπιστοσύνη αυτή ενισχύθηκε μέσω των ανθρώπων, των εμπειριών και της επένδυσης σε έγκυρα διαγνωστικά εργαλεία που μετρούν συμπεριφορές, προτιμήσεις και τάσεις — εργαλεία που αποτελούν βασικό μέρος του οπλοστασίου των υπηρεσιών μας. Η κουλτούρα συνεργασίας που αναπτύχθηκε επιβεβαίωσε τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία προχώρησε σε μία ολιστική, πολυεπίπεδη και μακρόχρονη συνεργασία με τη ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική.
Οι στρατηγικές προτεραιότητες που ορίστηκαν ήταν οι εξής:

Ενδυνάμωση της αυτογνωσίας και, κατ’ επέκταση, των ηγετικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των υψηλόβαθμων στελεχών, ώστε να είναι προετοιμασμένα να διαχειρίζονται αποτελεσματικά και εποικοδομητικά την αλληλεπίδρασή τους με το προσωπικό, τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συναδέλφους.

Διαμόρφωση βιώσιμης κουλτούρας Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης, η οποία να διαχέεται σε όλο το εύρος του δυναμικού της εταιρείας — από τα κεντρικά γραφεία μέχρι το δίκτυο των καταστημάτων της.

Πως ανταποκριθήκαμε
Ενδεικτικά, επιλέξαμε να εστιάσουμε σε δύο έργα στρατηγικής σημασίας που ανέθεσε η εταιρεία τα τελευταία δύο χρόνια στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής. Παρόλο που διαφέρουν στον τίτλο, τα δύο αυτά έργα αλληλοσυμπληρώνονται, συμβάλλοντας συνολικά στην προσπάθεια της εταιρείας για μια ολιστική προσέγγιση που στοχεύει στη διασφάλιση και περαιτέρω ενίσχυση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας:

«Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας» και «Το ταξίδι αυτογνωσίας και της ενδυνάμωσης των στελεχών για την  διασφάλιση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας»

Yλοποίηση του έργου «Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας» – στόχοι

Την εναρμόνιση της κουλτούρας σε ένα εκτεταμένο εύρος στελεχών (450 άτομα) που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων επικεφαλής γενικών διευθύνσεων, διευθυντών καταστημάτων, περιφερειακών διευθυντών, διευθυντών κεντρικών γραφείων και άλλων.

Την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της αντίληψης σχετικά με ζητήματα που αφορούν την καθημερινή εργασιακή ζωή και τη διαμόρφωση μιας βιώσιμης κουλτούρας Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης.

Μεθοδολογία υλοποίησης του έργου

Έπειτα από μια σειρά διαγνωστικών συζητήσεων με στελέχη της εταιρείας, σχεδιάσαμε την εκπαιδευτική δράση με θέμα «Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στο χώρο εργασίας».

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε πανελλαδικό επίπεδο, σε πόλεις όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Λαμία, Πάτρα, Ιωάννινα και νησιωτικές περιοχές, μέσω:

Περισσότερων από 30 δια ζώσης ομαδικών συναντήσεων και εργαστηρίων συζήτησης, διάρκειας 8 ωρών ανά ομάδα.

Συμμετοχής εκπροσώπων από όλους τους τομείς της εταιρείας, όπως HR, Marketing, Διεύθυνση Αγορών, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Οργάνωσης, Διεύθυνση Διακίνησης, καθώς και τις Διευθύνσεις Retail (χονδρικής και λιανικής).

Από τις πρώτες ημέρες, κατά το στάδιο σχεδιασμού, τα στελέχη της εταιρείας ένιωσαν ότι ακούσαμε με προσοχή κάθε οπτική και κατανοήσαμε τους προβληματισμούς τους σχετικά με την υλοποίηση ενός έργου με «ευαίσθητη θεματική», που απευθυνόταν σε ένα μεγάλο και ποικιλόμορφο κοινό. Η πρότασή μας ήταν να προσεγγίσουμε το έργο μέσα από μια κοινωνιολογική προσέγγιση – συζήτηση, με στόχο την αποσύνδεση πιθανών αντιστάσεων που θα μπορούσαν να προκύψουν σε συγκεκριμένες ομάδες.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, που διήρκησε οκτώ μήνες, εργαστήκαμε σε θέματα στερεοτύπων, προκαταλήψεων και διακρίσεων, συνδέοντας τις συζητήσεις μας με τις εταιρικές αξίες. Παράλληλα, ενσωματώσαμε το υλικό μας σε διοικητικές πρακτικές όπως οι συσκέψεις, οι προσλήψεις, οι προαγωγές και οι αξιολογήσεις, ενώ δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στις καθημερινές συμπεριφορές απέναντι στους ανθρώπους.

Επιπλέον, μέσα από μια συνοπτική ενημέρωση, αναφερθήκαμε στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, συζητήσαμε για τη διαχείριση των διαφορετικών γενεών και εστιάσαμε στο πώς όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως μοχλός δημιουργίας θετικού κλίματος και ανθρωποκεντρικής κουλτούρας.

Τα θέματα που αναδείχθηκαν υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Αυτό που όμως είχε πραγματική σημασία ήταν ότι δόθηκε σε όλους τους συμμετέχοντες η δυνατότητα να σκεφτούν, να συζητήσουν και να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους, με τη λογική της «ουσίας πάνω από τους τύπους».

Τα εργαστήρια συνδύασαν θεωρητικό και βιωματικό υλικό, περιλαμβάνοντας συμμετοχή σε ρεαλιστικά case studies από την εταιρεία, ενισχύοντας έτσι την πρακτική εφαρμογή των εννοιών.

Ενδεικτικά παραδοτέα

Πλέον της συμμετοχής στο βιωματικό workshop, οι συμμετέχοντες έλαβαν ένα οδηγό πλοήγησης/δράσης συμπληρωματικά στην γνωστοποίηση του κανονισμού Εργασίας και των επί μέρους εσωτερικών διαδικασιών και πολιτικών της εταιρίας-πελάτη. 

Τα αποτελέσματα του Έργου

Η επιτυχία του έργου καταγράφηκε από την ίδια την εταιρία, μέσα από δείκτες που δείχνουν πραγματικά την ικανοποίηση του κοινού σε συντριπτική πλειοψηφία τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε επίπεδο διαχείρισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας κτλ. Πλέον του 93% του κοινού θα πρότεινε σε άλλους συναδέλφους να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτικής.

Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο κάτω, η εταιρία-πελάτης μας ανέθεσε στη συνέχεια την ενδυνάμωση κεντρικών ρόλων μέσα από μια σειρά εξατομικευμένων προγραμμάτων executive coaching σχετικά με το:

Yλοποίηση του έργου «Το ταξίδι αυτογνωσίας και της ενδυνάμωσης των στελεχών για την διασφάλιση της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας»
Μεθοδολογία υλοποίησης του έργου

Περισσότερα από 10 στελέχη κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα executive coaching με στόχο την ενδυνάμωση των ατομικών ηγετικών δεξιοτήτων αλλά και την κατανόηση της δυναμικής που έχουν τα στελέχη με τα οποία συνεργάζονται καθημερινά.

Αξιοποιήθηκε ένα από τα εργαλεία συμπεριφορών προτιμήσεων και στάσεων που έχει επιλέξει η εταιρία μας για την υλοποίηση έργων coaching και ενίσχυσης της αυτογνωσίας.

Ενδεικτικά παραδοτέα

Πλέον της συμμετοχής στο διαγνωστικό εργαλείο, οι συμμετέχοντες έλαβαν ατομική έκθεση η οποία αποτέλεσε τη βάση για την πλοήγησή τους στο περιεχόμενο, με στόχο τη διαμόρφωση ενός πλάνου δράσης αυτό-βελτίωσης σε τομείς που κρίνονται απαραίτητοι προς ανάπτυξη τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.

Τα αποτελέσματα του Έργου

Ενίσχυση της ενσυναίσθησης μέσα από την αξιοποίηση της γνώσης και έκθεσης των στελεχών στο υλικό του προγράμματος του executive coaching και στα workshops

Ενδυνάμωση της επικοινωνίας και των διοικητικών δεξιοτήτων μέσα από το αξιακό πλαίσιο και την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας.

Οι Πελάτες μας, μιλούν

Η καλύτερη ένδειξη της αφοσίωσής μας στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στα λόγια των πολύτιμων πελατών μας.
Σε μία μεγάλη εταιρία με πάνω από 11.000 εργαζόμενους, όπως είναι η εταιρία μας, που έχει θέσει τον ανθρώπινο παράγοντα ως στρατηγική της προτεραιότητα, είναι πολύ σημαντικό να επιλέγουμε συνεργάτες με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο τη βαρύτητα της εξέλιξης και της ανάπτυξης των ανθρώπων μας σε όλα τα επίπεδα.

Η ΣΟΛCrowe Συμβουλευτική αποτελεί για εμάς έναν πολύτιμο, στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα coaching, εκπαίδευσης & ανάπτυξης των ανθρώπων μας, αλλά και σε πιο απαιτητικά έργα που σχετίζονται με ψυχομετρικά εργαλεία, leadership και αλλαγή κουλτούρας σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού.

Κι επειδή οι εταιρίες αποτελούν μεν εγγύηση συνεργασίας, αλλά οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον επικεφαλής του τμήματος HR Advisory Services της ΣΟΛCrowe για την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε σε βάθος χρόνου, την ευελιξία και την αμεσότητα με την οποία ανταποκρίνεται σε κάθε καινούργιο έργο, για τη σοβαρότητα που το αντιμετωπίζει στο σχεδιασμό του και φυσικά για το σεβασμό και την υπευθυνότητα που το υλοποιεί με τους συνεργάτες του, όσο μεγάλο και απαιτητικό και εάν είναι.

Σας ευχαριστούμε θερμά για όλα όσα έχουμε καταφέρει παρέα έως τώρα και είμαι βέβαιη ότι έχουμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε και πολλά ακόμη ωραία projects στο μέλλον
Ελληνικός Όμιλος Λιανεμπορίου
Γενική Διευθύντρια Οργάνωσης και Επικοινωνίας
Στη εταιρία μας είναι στρατηγική επιλογή μας η εκπαίδευση και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας. Το ζήτημα της Διαφορετικότητας & Συμπερίληψης είναι πολύ σημαντικό και κρίσιμο και σε έναν οργανισμό με πάνω από 11.000 εργαζόμενους αποκτάει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα. Σε αυτό το πλαίσιο επιλέξαμε τη ΣΟΛ Crowe ως συνοδοιπόρο και συνεργάτη στην προσπάθειά μας να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τα διοικητικά μας στελέχη σε όλο τον οργανισμό. Μέσα από μία σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που έλαβαν χώρα δια ζώσης από τον Ιούνιο μέχρι και το Δεκέμβριο του 2024, η ομάδα της ΣΟΛ Crowe μας βοήθησε να επικοινωνήσουμε τις αξίες της συμπερίληψης και της διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας και ταυτόχρονα να ενημερώσουμε τους ανθρώπους μας για τις νομικές και κοινωνικές προεκτάσεις που έχουν αυτά τα θέματα.

Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και το feedback από την πλευρά των εργαζομένων μας απέδειξε πως αυτό το εγχείρημα ήταν επιτυχημένο και σίγουρα η προσπάθεια αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στο να εντάξουμε ακόμη περισσότερο αυτές τις αρχές στην κουλτούρα της εταιρείας. Θα ήθελα να σταθώ στους ανθρώπους του HR Advisory Services από την Ομάδα της ΣΟΛCrowe και να κάνω μία ιδιαίτερη αναφορά στην πολύτιμη συνεργασία, στην αμέριστη βοήθεια και στην υποστήριξη που μας παρείχαν σε όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μας βοήθησαν να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε στους ανθρώπους μας μία όμορφη, ενδιαφέρουσα και ουσιαστική εκπαιδευτική εμπειρία με άξονες τη διάδραση και την ανοιχτή επικοινωνία.

Κατάφεραν να αντιληφθούν τα χαρακτηριστικά του οργανισμού και να προσαρμοστούν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του έργου και το πιο σημαντικό είναι πως πέτυχαν να γίνουν αποδεκτοί από το σύνολο των συμμετεχόντων κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την ενεργή συμμετοχή τους.

Σας ευχαριστούμε θερμά για όλα όσα πετύχαμε μαζί, που μας τιμάτε με τη φιλία και τη υποστήριξη σας και εύχομαι στο μέλλον να μας δοθεί η ευκαιρία να σας έχουμε δίπλα μας και σε άλλα εξίσου σημαντικά έργα
Ελληνικός Όμιλος Λιανεμπορίου
Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού
Shopping Basket